22 January 2016

Place Concorde














I was wearing

Zara High Knee Boots, Vintage Jeans Jacket, Kenzo Bag, H&M Polo neck



Jak ten czas szybko zleciał... Dokładnie rok temu założyłam mojego bloga. 
Sam pomysł na jego stworzenie zaiskrzył we mnie ponad pięć lat temu. Skupiona jednak na swojej karierze, cały czas wymyślałam sobie wymówki i trochę wstydziłam się posiadania bloga, a przede wszystkim bałam się, jak zostanie on odebrany. 
Sam fakt pisania tak naprawdę o ubraniach i robienie sobie samej zdjęć bardzo mnie przerażał i do dzisiaj trochę krępuje. 
J E D N A K 
Jak się w moim przypadku stało, blog to rewelacyjna forma relaksu. Podczas ciężkiej pracy  i codziennej gonitwy za karierą, ciężko zobaczyć natychmiastowy efekt swoich starań. Żeby nie wpaść w rutynę, rozszerzyć swoje zainteresowania i po prostu robić jeszcze więcej postanowiłam stworzyć lamonochrome.
Może moje zdjęcia nie są idealne, treści nie takie, jakie bym chciała, jednak najbardziej motywującą rzeczą stało się to, że odkryłam swoją kolejną pasję, która sprawia mi niezmierną frajdę. 

Jeżeli chodzi o sukcesy w sferze blogowej to największym osiągnięciem jakim mogę się pochwalić było przygotowanie sesji zdjęciowej do L'Officiel Sinquapure z Francisko Lachowskim. O tym napiszę już niebawem. 

Cudowne jest to, że dzięki pisaniu bloga poznałam niesamowitych ludzi z branży modowej. Ci zazwyczaj młodzi profesjonaliści mają w sobie mnóstwo pasji, pozytywnej energii i ambicji. Jest to coś, czego nigdy do tej pory wcześniej tak często nie spotykałam i czego życzę zarówno sobie jak i każdemu z Was na nadchodzący rok 2016.

Moją "jubileuszową" sesja pstryknięta przez Agatę Kłos na Place Concorde.




//



Time goes really fast… Exactly one year ago I created my blog.
I was around five years ago when an idea of a blog occurred to me, but I was rather focused on my career. What is more, I was a little bit ashamed of having a blog and scared that it would not be well received.
The fact of writing about fashion and making myself photo shootings was scary and even today I am slightly embarrassed from time to time
H O W E V E R
Having a blog turned out to be an amazing form of relax. Even though I work hard everyday,  It is hard to see an immediate effect of a career progression, hence I decided to launch lamonochrome to do something new, differentiate my daily routine and expand my learn about new things.
I am aware that my photos and articles may not be perfect, nonetheless it is really motivating to do something fun, which I am passionate about.
About my greatest success so far, it was definitely preparation of the L’Officiel Singapure photo shooting with Francisko Lachowski – more about this session soon on my blog.
 Greatest thing about the blog is that it allowed me to meet amazing people from the fashion industry. These usually young people are full of passion, positive energy and ambition which I have never encounter so far. I would like to wish you and myself all the same amount of positive attitude in 2016.

No comments:

Post a Comment